Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži
Autor: Obdržálková, Vendula
Vedoucí: Göttlichová, Marcela
Abstrakt: Hlavním cílem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro nový projekt Ná-rodní centrum zahradní kultury (NCZK) v Kroměříži. Zřizovatelem tohoto projektu je Ná-rodní památkový ústav s územním odborným pracovištěm (NPÚ ÚOP) v Kroměříži. NPÚ je státní příspěvková organizace, a proto se diplomová práce zabývá také členěním ne-ziskového sektoru a jeho specifiky, stejně jako specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Součástí diplomové práce je i dotazníkové šetření potřebné ke zjiš-tění povědomí o NCZK u široké veřejnosti, které se navrhovaná komunikační strategie týká v největší míře.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11700
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13746


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
obdržálková_2010_dp.pdf 4.868Mb PDF Zobrazit/otevřít
obdržálková_2010_vp.pdf 57.12Kb PDF Zobrazit/otevřít
obdržálková_2010_op.pdf 55.34Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet