Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komunikační strategie Projektu Národního centra zahradní kultury v Kroměříži |
Autor: |
Obdržálková, Vendula
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Hlavním cílem diplomové práce je navržení komunikační strategie pro nový projekt Ná-rodní centrum zahradní kultury (NCZK) v Kroměříži. Zřizovatelem tohoto projektu je Ná-rodní památkový ústav s územním odborným pracovištěm (NPÚ ÚOP) v Kroměříži. NPÚ je státní příspěvková organizace, a proto se diplomová práce zabývá také členěním ne-ziskového sektoru a jeho specifiky, stejně jako specifiky marketingové komunikace v neziskovém sektoru. Součástí diplomové práce je i dotazníkové šetření potřebné ke zjiš-tění povědomí o NCZK u široké veřejnosti, které se navrhovaná komunikační strategie týká v největší míře. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11700
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13746
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet