Analýza pozice značky Klasa na českém trhu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza pozice značky Klasa na českém trhu |
Autor: |
Gajová, Vendula
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza pozice značky KLASA na českém trhu. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se značky, úloha značky v marketingu, proces tvorby a marketingového řízení značky a druhy značek, důraz je kladen zejména na značky účelové. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku KLASA. Jsou zde popsány marketingové cíle a zásady používání této národní značky, mix nástrojů podpory prodeje, konkurence mezi značkami kvality a závěrem je provedeno vlastní dotazníkové šetření tykající se zjištění rozsahu výskytu značky KLASA v povědomí spotřebitelů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11761
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav ekonomie |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17001
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet