Analýza pozice značky Klasa na českém trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza pozice značky Klasa na českém trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza pozice značky Klasa na českém trhu
Autor: Gajová, Vendula
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Předmětem bakalářské práce je analýza pozice značky KLASA na českém trhu. V teoretické části jsou popsány základní definice týkající se značky, úloha značky v marketingu, proces tvorby a marketingového řízení značky a druhy značek, důraz je kladen zejména na značky účelové. Praktická část je zaměřena na konkrétní značku KLASA. Jsou zde popsány marketingové cíle a zásady používání této národní značky, mix nástrojů podpory prodeje, konkurence mezi značkami kvality a závěrem je provedeno vlastní dotazníkové šetření tykající se zjištění rozsahu výskytu značky KLASA v povědomí spotřebitelů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11761
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 17001


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
gajová_2010_bp.pdf 1.911Mb PDF Zobrazit/otevřít
gajová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
gajová_2010_op.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet