Sponzoring a jeho vliv na formování image

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Sponzoring a jeho vliv na formování image

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Sponzoring a jeho vliv na formování image
Autor: Jelínek, Josef
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje sponzoringu a jeho vlivu na budování image. Zabývá se jeho hlavními cíly, jako je rozvoj asociací mezi sponzorskou aktivitou a značkou sponzora nebo zvýšení povědomí o firmě. Současně zkoumá sponzoring jako významný komunikační nástroj, na který nelze nahlížet odděleně, ale pouze jako nedílnou, integrální součást marketingového mixu. V praktické části analyzuje marketingový mix společnosti Alpine Pro. V projektové části aplikuje získané poznatky do ukázkového sponzorského modelu formujícího pozitivní image této společnosti s cílem zviditelnit její aktivity, zlepšit renomé a především podpořit zájem o značku a její produkty.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11858
Datum: 2010-04-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13779


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
jelínek_2010_dp.pdf 3.532Mb PDF Zobrazit/otevřít
jelínek_2010_vp.pdf 55.96Kb PDF Zobrazit/otevřít
jelínek_2010_op.pdf 57.55Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet