Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam a úloha zvukového logotypu pro corporate identity společnosti. Zvukový scénář a jeho realizace jako součást rozhlasové hry. |
Autor: |
Hoblík, Marek
|
Vedoucí: |
Grečnár, Ján
|
Abstrakt:
|
Tématem práce je zvuk v prostředí reklamy. Práce se zabývá fyziologickými a psychologickými účinky hudby na člověka a významem zvukové komunikace se zákazníkem. Přibližuje formy a možnosti využití hudby a zvuku jako nástrojů propagace a osvětluje několik základních pojmů z oblasti sound brandingu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11924
|
Datum:
|
2010-05-17 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Kabinet teoretických studií |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - Audiovize |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
14384
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet