Využití product placementu v českých televizích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Využití product placementu v českých televizích |
Autor: |
Jalovecká, Michaela
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou product placementu v českých televizích a jeho vlivem na diváka. Seznamuje s pojmem product placement a jeho využitím v rámci marke-tingové komunikace. Na základě provedeného průzkumu vyhodnocuje efektivitu dopadu obchodního sdělení formou product placementu na diváka. Dále také analyzuje a interpre-tuje vymezení tohoto pojmu v rámci vývoje legislativy České republiky a poukazuje na skutečnou současnou situaci začleňování product placementu do televizních programů čes-kých provozovatelů televizního vysílání. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11939
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13663
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet