Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zvýšení známosti firmy Kalma, k. s. v očích potenciálních zákazníků
Autor: Linhartová, Adriana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Diplomová práce se zabývá projektem na zvýšení známosti firma Kalma, k. s. v očích po-tenciálních zákazníků. Práce je tradičně rozdělena na dvě části. Teoretická část charakteri-zuje marketingovou komunikaci prostřednictvím tradičních a moderních trendů marketin-gu, marketingový výzkum, image firmy, konkurenci a konkurenceschopnost. Praktická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí firmy, analýzou konkurentů, analýzou současných marketingových aktivit a dotazníkovým šetřením za účelem zjištění známosti firmy. SWOT analýza je výstupem pro projektovou část, ve které jsou navrženy takové aktivity, které by měly zvýšit známost firmy, celkové povědomí firmy u zákazníků, oslovit zákazníky potenciální a současně posílit vztahy se zákazníky současnými. Projekt je dále podroben načasováním projektu, nákladovou a rizikovou analýzou.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11942
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 14763


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
linhartová_2010_dp.pdf 1.446Mb PDF Zobrazit/otevřít
linhartová_2010_vp.doc 68Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
linhartová_2010_op.doc 70Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet