The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign
Autor: Hnátek, Milan
Vedoucí: Prachař, Štěpán
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je popsat úlohu banneru a navrhnout internetovou bannerovou kampaň pro zábavní server Superhry.cz. Práce je psaná v anglickém jazyce, protože její většina vznikala během studijního pobytu na Anadolu University v Turecku. Diplomová práce začíná teoretickým základem, ve kterém je vysvětlen vývoj online propagace, druhy reklamy a nové trendy v online reklamě. Teoretický základ pokračuje marketingovou a počítačovou terminologií a také definicemi. Jsou zde vysvětleny pojmy jako: targeting, kreativní strategie, advergaming a další. Třetí kapitola popisuje formy a druhy internetových bannerů. Další kapitola je věnována online hrám. Projektová část začíná popisem a analýzou cílové skupiny. Dále následuje návrh bannerů kampaně. Diplomová práce končí metodologií a zhodnocením závěrů.
URI: http://hdl.handle.net/10563/11989
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13725


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hnátek_2010_dp.pdf 6.812Mb PDF Zobrazit/otevřít
hnátek_2010_vp.pdf 58.00Kb PDF Zobrazit/otevřít
hnátek_2010_op.pdf 51.88Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet