The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The Role of Banner and the Design of an Internet Campaign |
Autor: |
Hnátek, Milan
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je popsat úlohu banneru a navrhnout internetovou bannerovou kampaň pro zábavní server Superhry.cz. Práce je psaná v anglickém jazyce, protože její většina vznikala během studijního pobytu na Anadolu University v Turecku. Diplomová práce začíná teoretickým základem, ve kterém je vysvětlen vývoj online propagace, druhy reklamy a nové trendy v online reklamě. Teoretický základ pokračuje marketingovou a počítačovou terminologií a také definicemi. Jsou zde vysvětleny pojmy jako: targeting, kreativní strategie, advergaming a další. Třetí kapitola popisuje formy a druhy internetových bannerů. Další kapitola je věnována online hrám. Projektová část začíná popisem a analýzou cílové skupiny. Dále následuje návrh bannerů kampaně. Diplomová práce končí metodologií a zhodnocením závěrů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/11989
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13725
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet