Vedení a rozvoj obchodního týmu agenturní sítě Amcico
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vedení a rozvoj obchodního týmu agenturní sítě Amcico |
Autor: |
Ševčíková, Barbora
|
Vedoucí: |
Dytrt, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá analýzou a současným stavem produkčních faktorů obchodního týmu. Popisuje vliv jednotlivých faktorů na jeho výkonnost, poukazuje na nedostatky jednotlivých členů obchodního týmu, ale především na nedostatky vedení ze strany manažera a přímého vlivu neodpovídajícího prvku vedení a stimulace na výsledky skupiny jako celku. Primární složkou práce je tedy tvorba struktury, jejích vlastností a charakteristik pro exponenciální zvýšení efektivity, výsledků a celkového rozvoje, jak celého obchodního týmu, tak jeho jednotlivých členů a její aplikace vedoucí k jeho směrodatnému pozitivnímu růstu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12044
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
15370
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet