Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Koncepce jednotného vizuálního stylu firmy AL-LEX, PRO |
Autor: |
Předínská, Lenka
|
Vedoucí: |
Kotyzová, Pavla
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je jednotný vizuální firemní styl (Corporate Design), jeden ze základních prvků firemní identity. Teoretická část práce vysvětluje význam firemního vizuálního stylu jako prostředku pro jednotnou prezentaci firmy. Praktická část se zabývá aplikací těchto poznatků v praxi na příkladu konkrétní firmy. Jedná se o společnost AL-LEX, PRO, která vyrábí bazénová zastřešení. Současná situace v oblasti vizuálního stylu firmy je nevyhovující. Jsou zde rozebrány důvody nutnosti změny a konkrétní problémy. Cílem projektové části je zpracovat podklady pro tvorbu a zavedení nového vizuálního stylu firmy do reálu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12061
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná bez omezení od 26.04.2015
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13787
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet