Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Nákupní chování specifických segmentů trhu hudebních nahrávek
Autor: Skaunic, David
Vedoucí: Bačuvčík, Radim
Abstrakt: Diplomová práce je koncipována jako ucelený projekt, který poskytne čtenáři informace v oblasti obchodu s hudbou v ČR. Je členěna na tři základní obsahové bloky: 1. Vývoj, 2. Analytická část, 3. Návrhová a projektová část. Ty následně na šest kapitol, které dohro-mady tvoří marketingový výzkum specifických trhů s hudební produkcí. V teoretické části se zabýváme historií vzniku hudebních nahrávek, kde objasňujeme vývoj samotného zvu-kového záznamu a především vznik nových distribučních kanálů na trhu s hudbou po roce 1989. Podstatná část kapitoly je věnována současnému postavení distributorů hudebních nahrávek na domácím trhu, přičemž jako příklad je uvedeno tradiční hudební vydavatelství - Supraphon, které dlouhodobě zaujímalo na trhu pozici tržního vůdce. V porevolučním vývoji se však trh s hudbou v ČR změnil a i tak výrazný producent jako Supraphon musí měnit mechanismy na oslovení koncového zákazníka. Zde poukazujeme na snahu o rozvoj marketingových aktivit v době globalizace a rychlého technického pokroku 21. století. Praktická část práce obsahuje analýzu celkové tržní situace trhu s hudbou a její meziroční srovnání v době stále se rozvíjejících nových technologií přehrávání hudby a samotné for-my nákupu. Závěrečná kapitola práce je koncipována jako projektová část, kde se snažíme uplatnit zjištěné informace a navrhnout distributorovi Bontonland, a.s. marketingovou strategii formou netradičních postupů neuromarketingu pro zlepšení celkových prodejů hudby. Cílem práce je odpovědět na otázky: Může obstát klasický distributor hudby v dnešním tvrdém konkurenčním prostředí? Jaké jsou nové technologické možnosti nákupu pro konzumenty hudební produkce? Jaká je perspektiva využití netradičních postupů neu-romarketingu na podporu prodejů hudby v budoucnu?
URI: http://hdl.handle.net/10563/12160
Datum: 2010-04-26
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 17456


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
skaunic_2010_dp.pdf 8.736Mb PDF Zobrazit/otevřít
skaunic_2010_vp.pdf 52.68Kb PDF Zobrazit/otevřít
skaunic_2010_op.pdf 56.37Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet