Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Mezinárodního festivalu outdoorových filmů |
Autor: |
Bílková, Eva
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Předmětem této práce je analýza jednotlivých oblastí marketingové komunikace a zaměřuje se na nástroje marketingové komunikace filmových festivalů obecně. Praktická část se vě-nuje analýze marketingových komunikací Mezinárodního festivalu outdoorových filmů, jejich efektivnosti a mírou využití v souvislosti s cílovými skupinami v posledních třech ročnících festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12247
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13667
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet