Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Firma a její propagace na internetu s akcentem na zvýšení konkurenceschopnosti |
Autor: |
Binka, Michal
|
Vedoucí: |
Podlešák, Petr
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je popsat a vysvětlit všechny klíčové aspekty tvorby úspěšné firemní webové prezentace s následnou praktickou aplikací. Práce se snaží přiblížit problematiku tvorby a správy internetových prezentací, postupy při optimalizaci stránek pro vyhledávače, informovat o možnostech zvyšování návštěvnosti prostřednictvím moderních technik (PPC kampaně, blogů, sociálních sítí, PR kampaní, direct e-mailových kampaní ). Práce dále přináší exkurz do práce s pokročilými analytickými systémy, které odhalují silné a slabé stránky, příležitosti i hrozby webových portálů. Seznámení nechybí z analytickým softwarem, který slouží k rozboru chování návštěvníků webu s širokou škálou možností využití. Součástí práce jsou praktická doporučení pro webové stránky společnosti AG FOODS Group a.s., které by měla vést ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti na poli internetové propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12256
|
Datum:
|
2010-04-24 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13767
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet