Franchising pod světovou značkou

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Franchising pod světovou značkou

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Franchising pod světovou značkou
Autor: Kadlčková, Iveta
Vedoucí: Soukalová, Radomila
Abstrakt: Diplomová práce na téma Franchising pod světovou značkou pojednává o franchisingu - moderním způsobu podnikání, který umožňuje podnikatelům začít podnikat s minimalizací rizik a s osvědčenou podnikatelskou koncepcí. V první části se zaobírám definicí pojmů: marketingová komunikace, marketingový mix, Porterova analýza pěti konkurenčních sil, maloobchod a franchising. Druhá část diplomové práce se zabývá analýzou konkurence obchodu MaxMara ve Zlíně, analýzou historie marketingové komunikace a přípravnou částí marketingového výzkumu - dotazníkovým šetřením. Poslední část mé diplomové práce je věnována vyhodnocení provedených analýz: Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a dotazníkovému šetření. Také zde uvádím konkrétní návrhy a doporučení, které by mohly vést ke zlepšení stávající situace. Cílem mé diplomové práce bylo zanalyzovat současný stav konkurence daného obchodu ve Zlíně, dále provést dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjištění postojů a nákupního chování stálých zákaznic. Na základě závěrů získaných z dotazníkového šetření navrhnu možná doporučení, která by měla vést ke zkvalitnění služeb a k nastavení nabídky obchodu zákaznicím přímo na míru.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12259
Datum: 2010-04-23
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 13729


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
kadlčková_2010_dp.pdf 997.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
kadlčková_2010_vp.pdf 54.83Kb PDF Zobrazit/otevřít
kadlčková_2010_op.pdf 54.03Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet