The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
The confrotation of traditional marketing with the Internet marketing in the company NWT Computer s.r.o. |
Autor: |
Ivanušićová, Ivana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce je členěná do dvou hlavních částí teoretické a praktické. První teoretická část je vytvořená na základě odborné literatury, kde se snažím zachytit přehled tradičního marketingu a srovnat ho s internetovým marketingem. V práci budou porovnány výhody a nevýhody obou typů marketingu. Ve druhé části tyto teoretické znaloti aplikuji na firmu NWT Computer s. r. o, a její divizi Patro.cz, kde budu analyzovat celkové využití tradičních marketingových a internetových nástrojů. Výsledkem práce je vyhodnocení analýzy a poskytnutí doporučení k zefektivnění marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12298
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav anglistiky a amerikanistiky |
Studijní obor:
|
Anglický jazyk pro manažerskou praxi |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13950
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet