Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
Autor: Zacharová, Alena
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na problematiku erotické reklamy. Smyslem této práce je pokus o vymezení hranic mezi lechtivým a obscénním. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. První část seznamuje s historickým vývojem erotiky v reklamě a zobrazováním ženy i muže. Dále se zmiňuje o emancipaci, feminismu, stereotypech i o české společnosti. Praktická část vychází z poznatků teoretického oddílu. Uvádí se zde jakým způsobem je česká reklama regulována a rozebírá konkrétní příklady z praxe na hranici etického.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1231
Datum: 2006-05-15
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 2655


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
zacharová_2006_bp.pdfZablokované 576.3Kb PDF
zacharová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
zacharová_2006_op.doc 43Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet