Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Od lechtivého k obscénnímu - hranice "komunikovatelného" v reklamě 90. let 20. století |
Autor: |
Zacharová, Alena
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku erotické reklamy. Smyslem této práce je pokus o vymezení hranic mezi lechtivým a obscénním. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí: teoretické a praktické. První část seznamuje s historickým vývojem erotiky v reklamě a zobrazováním ženy i muže. Dále se zmiňuje o emancipaci, feminismu, stereotypech i o české společnosti. Praktická část vychází z poznatků teoretického oddílu. Uvádí se zde jakým způsobem je česká reklama regulována a rozebírá konkrétní příklady z praxe na hranici etického. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1231
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2655
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet