Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt efektivního internetového marketingu pro firmu Impromat Klima spol. s r. o. se zaměřením na SEM a PPC reklamu |
Autor: |
Staněk, Petr
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Obsahem této práce je projekt efektivního internetového marketingu, pro konkrétní tržní subjekt, se zaměřením na SEM a PPC reklamu. V první části jsou na základě dostupné literatury zhodnoceny pojmy týkající se problematiky marketingové komunikace na internetu a v e-prostředí všeobecně. Poté následuje charakteristika společnosti Impromat Klima spol. s r. o. Je provedena analýza její konkurence, SWOT analýza a STEP analýza. Vyústěním celé práce je návrh marketingového plánu na internetu pro daný subjekt, včetně zhodnocení nákladů a rizik s projektem spojených. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12397
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15366
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet