Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína |
Autor: |
Hánová, Ivana
|
Vedoucí: |
Daňová, Dana
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína. Byly také určeny cílové skupiny návštěvníků, cena za produkt, způsoby distribuce a propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1243
|
Datum:
|
2006-05-09 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
3624
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet