Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína
Autor: Hánová, Ivana
Vedoucí: Daňová, Dana
Abstrakt: Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína. Byly také určeny cílové skupiny návštěvníků, cena za produkt, způsoby distribuce a propagace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1243
Datum: 2006-05-09
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 3624


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hánová_2006_dp.pdf 1.838Mb PDF Zobrazit/otevřít
hánová_2006_vp.doc 55Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
hánová_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet