Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína
Show full item record
No preview available
Title:
|
Tvorba marketingového produktu cestovního ruchu "Po stopách T. Bati" pro potřeby města Zlína |
Author: |
Hánová, Ivana
|
Advisor: |
Daňová, Dana
|
Abstract:
|
Cílem této diplomové práce bylo vytvořit nový marketingový produkt cestovního ruchu pro Magistrát města Zlína. Teoretická část se obecně zabývá marketingem cestovního ruchu. Praktická část zahrnuje analýzu současného cestovního ruchu ve Zlíně. Na základě těchto poznatků byl navrhnut marketingový produkt s názvem "Po stopách T. Bati", aby lidem připomenul jeho jedinečnou osobnost a slavnou éru Zlína. Byly také určeny cílové skupiny návštěvníků, cena za produkt, způsoby distribuce a propagace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1243
|
Date:
|
2006-05-09 |
Availability:
|
Bez omezení |
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
3624
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account