Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingový průzkum trhu pro zavedení výrobku firmy eOznamko na trh Zlínskeho kraje
Autor: Vojtechová, Martina
Vedoucí: Muchová, Simona
Abstrakt: Má bakalářská práce se zabývá průzkumem trhu pro zavedení výrobku slovenské firmy na trh Zlínského kraje. Teoretická část je zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového výrobku na trh, analýzy prostředí, konkurence, marketingového mixu a postupu při provádění marketingového výzkumu. V druhé části, po krátkém představení společnosti a produktu, je prováděná analýza vnějšího prostředí, Porterova a SWOT analýza. Na základe marketingového mixu a výsledků realizovaného průzkumu jsou vypracovány doporučení pro firmu eOznamko týkající se zavedení nového produktu na trh Zlínského kraje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12647
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 16975


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vojtechová_2010_bp.pdf 2.016Mb PDF Zobrazit/otevřít
vojtechová_2010_vp.doc 72Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
vojtechová_2010_op.pdf 502.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet