Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín |
Autor: |
Němečková, Hana
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Tématem mé diplomové práce je problematika řízení vztahu se zákazníky a zavádění prv-ků systému CRM ve firmě Galerie vín. Cílem této práce je navrhnout a vytvořit systém řízení vztahu se zákazníky, jehož efektem bude udržování kvalitního oboustranně výhod-ného vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti řízení vztahu se zákazníky. Ana-lytická část obsahuje charakteristiku Galerie vín, analýzu současného stavu řízení vztahu se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. Projektová část zahrnuje řešení jednotli-vých nedostatků a samotnou realizaci zavádění prvků systému CRM. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12867
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
14772
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet