Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zavedení CRM s cílem zvýšení konkurenceschopnosti firmy Galerie vín, Zlín
Autor: Němečková, Hana
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Tématem mé diplomové práce je problematika řízení vztahu se zákazníky a zavádění prv-ků systému CRM ve firmě Galerie vín. Cílem této práce je navrhnout a vytvořit systém řízení vztahu se zákazníky, jehož efektem bude udržování kvalitního oboustranně výhod-ného vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou objasněny základní pojmy z oblasti řízení vztahu se zákazníky. Ana-lytická část obsahuje charakteristiku Galerie vín, analýzu současného stavu řízení vztahu se zákazníky a z ní vyplývající hlavní nedostatky. Projektová část zahrnuje řešení jednotli-vých nedostatků a samotnou realizaci zavádění prvků systému CRM. V závěru práce jsem vypracovaný projekt podrobila časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12867
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 14772


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
němečková_2010_dp.pdf 964.1Kb PDF Zobrazit/otevřít
němečková_2010_vp.doc 66.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
němečková_2010_op.doc 70.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet