Používání informačního systému v komunikacční agentuře
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Používání informačního systému v komunikacční agentuře |
Autor: |
Pachovský, Zdeněk
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je ukázat realitu implementace a používání informačního systému v prostředí komunikačních agentur s důrazem na správnou komunikaci systému. Teoretická část definuje prostředí a teoretická východiska ve vztahu k tématu. Prakticko-analytická část se zabývá analýzou používání informačního systému v komunikační agentuře Aetna. Prakticko-analytická část dále obsahuje výsledky marketingového průzkumu efektivity komunikace při zavádění systému. Z analýzy a marketingového výzkumu jsou vyvozeny závěry a doporučení vedoucí ke kvalitní komunikaci implementace IS. Konkrétním výstupem je návrh komunikačního mixu popisující zejména jeho stěžejní část a sice interní PR. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12894
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13684
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet