Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikační strategie restaurace PRAŠÁD |
Autor: |
Ryšťáková, Marcela
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav vegetariánské restaurace Prašád ve Zlíně v oblasti marketingové komunikace a následně na základě provedené analýzy vytvořit projekt marketingové komunikační strategie pro zajištění větší návštěvnosti a zviditelnění restaurace. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část je zaměřena na marketing služeb a marketingový mix služeb, oblast marketingové komunikace a nástroje komunikačního mixu. Praktická část zahrnuje SWOT analýzu a její vyhodnocení, interview, analýzu konkurence, analýzu současných marketingových aktivit restaurace Prašád a dotazníková šetření. Nejdůležitější, závěrečnou částí diplomové práce je zpracování projektu marketingové komunikační strategie restaurace Prašád. Navržený projekt je poté podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/12901
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14916
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet