Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými společností Mercedes-Benz
Autor: Vodička, Jakub
Vedoucí: Tomaštík, Marek
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami. Teoretická část definuje zákazníka a měření jeho spokojenosti, popisuje tvorbu dotazníků k měření spokojenosti zákazníků a dále definuje metodu CRM, která přispívá k udržování dlouhodobě prospěšných vztahů se zákazníky. Praktická část se skládá ze tří částí. V první části je popsán součastný způsob zjišťování spokojenosti zákazníků ve firmě Mercedes-Benz Centrum Moravia Olomouc spol. s.r.o. Druhá část se zaměřuje na analýzu součastného způsobu zjišťování spokojenosti zákazníků ve firmě. A v poslední části je navrženo možné řešení pro zkvalitnění vzájemných vztahů mezi firmou a jejími zákazníky, což s sebou přináší zvýšení obratu a zisku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/12953
Datum: 2010-05-14
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Ústav managementu
Studijní obor: Logistika a management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 15555


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
vodička_2010_bp.pdfZablokované 2.184Mb PDF
vodička_2010_vp.zip 40.63Kb Neznámý Zobrazit/otevřít
vodička_2010_op.doc 60Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet