Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka
Autor: Tůma, Miroslav
Vedoucí: Poledňová, Ivana
Abstrakt: Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít při pozorování individuálních možností žáka. Vymezuje úkoly pedagogické diagnostiky, diagnostické přístupy, metody a praktické využití vhodných metod. Být poznávajícím, v tomto případě učitelem, znamená poznávat a rozumět vzdělávacímu prostředí žáků a studentů a umění navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie. Na těchto několik otázek se má bakalářská práce snaží najít odpovědi.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13051
Datum: 2010-04-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Institut mezioborových studií
Studijní obor: Sociální pedagogika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 1016200


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
tůma_2010_bp.pdf 415.8Kb PDF Zobrazit/otevřít
tůma_2010_vp.doc 35Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
tůma_2010_op.doc 33Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet