Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Metody a meze pedagogické diagnostiky žáka |
Autor: |
Tůma, Miroslav
|
Vedoucí: |
Poledňová, Ivana
|
Abstrakt:
|
Příspěvek popisuje diagnostické metody, které je možné využít při pozorování individuálních možností žáka. Vymezuje úkoly pedagogické diagnostiky, diagnostické přístupy, metody a praktické využití vhodných metod. Být poznávajícím, v tomto případě učitelem, znamená poznávat a rozumět vzdělávacímu prostředí žáků a studentů a umění navrhovat a realizovat optimální vzdělávací strategie. Na těchto několik otázek se má bakalářská práce snaží najít odpovědi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13051
|
Datum:
|
2010-04-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
E
1016200
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet