Newsletter INFO<U> jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Newsletter INFO<U> jako nástroj public relations Ostravské univerzity v Ostravě |
Autor: |
Jenčová, Hana
|
Vedoucí: |
Soukalová, Radomila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o elektronickém měsíčníku Ostravské univerzity v Ostravě, newsletteru INFO<U>. Teoretická část práce monitoruje aktuální vývojové trendy komuni-kace organizací s cílovými skupinami zákazníků. Důraz je kladen na public relations formou časopisů a newsletterů. Analýza samotného newsletteru OU je provedena ve vazbě na výzkumné šetření spokojenosti jeho čtenářů. Šetření bylo realizováno, speciálně pro účely bakalářské práce, v březnu a dubnu 2010. Výzkumný vzorek sestává z 1 670 respondentů, s návratností 132 platných dotazníků. Cílem analýzy bylo získání první přímé zpětné vazby na způsob doručování a obsah časopisu a naznačení možností jeho dalšího vývoje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13085
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13665
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet