Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. |
Autor: |
Jestřabík, Martin
|
Vedoucí: |
Zderčík, Antonín
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového komunikačního plánu firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Práce je rozdělena do tří částí - na teoretickou analytickou a projektovou. V teoretické části se seznámíme s marketingovou komunikací a tvorbou marketingového komunikačního plánu. Analytická část se zabývá analýzou vnitřního a vnějšího prostředí podniku a zhodnocením současného stavu marketingové komunikace. Na základě získaných poznatků je v projektové části vypracován marketingový komunikační plán firmy Moravské sklárny Květná s.r.o. Komunikační plán je podroben rizikové a nákladové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13143
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13498
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet