Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o. se zaměřením na sociální sítě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o. se zaměřením na sociální sítě |
Autor: |
Šústková, Zuzana
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je vytvořit projekt internetového marketingu pro firmu Imperator, s.r.o., který bude uskutečňován v sociálních sítích. Úvodní část práce, teoretická, je zaměřena na vysvětlení pojmů týkajících se Internetu, služeb Internetu, ale zejména na objasnění pojmu sociální média a sociální sítě. Druhá část práce prezentuje výsledky marketingového průzkumu povědomí o sociálních sítích a účasti v nich mezi slovenskými uživateli Internetu, ale je věnovaná i samotnému představení firmy Imperator. Projektová část této diplomové práce je věnovaná projektu, jeho harmonogramu, nákladům, ale nechybí zde ani riziková, časová a nákladová analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13157
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14927
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet