Analýza konkurenčního prostředí firmy Sunny Days, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza konkurenčního prostředí firmy Sunny Days, s.r.o. |
Autor: |
Sedlářová, Hana
|
Vedoucí: |
Kubíčková, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenčního prostředí cestovní kanceláře Sunny Days, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. První část popisuje obecnou problematiku cestovního ruchu, cestovních kanceláří a teoretické přístupy analýzy konkurenčního prostředí podniku. Analytická část se zabývá identifikací firmy, odvětví a konkurenčního prostředí SUNNY DAYS. Součástí je analýza přímé konkurence a rozbor vnějšího prostředí firmy. Na základě již zjištěných informací jsou zhodnoceny příležitosti a hrozby, které mohou předpovědět budoucí zaměření firmy. Prostřednictví Porterova modelu lze snáze pochopit pravidla konkurence a najít možné příležitosti, které firma může využít ve svůj prospěch. Práce vyúsťuje v doporučení vedoucí ke zlepšení postavení firmy na trhu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13313
|
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13556
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet