Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Direct marketing a jeho využití u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s.
Autor: Petříková, Ivana
Vedoucí: Koutná, Helena
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá direct marketingem a jeho jednotlivými prvky, které jsou využity pro získání konkrétních zákaznických skupin v projektu SMS INFO u společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. Cílem projektu je nabídnout zákazníkům důležité informace týkající se například havárií a odstávek vody. Pomocí direct marketingových nástrojů jsou vybrané skupiny osloveny k registraci do služby SMS INFO a následně je vyhodnoceno, která z těchto použitých forem je nejúčinnější. Projekt obsahuje i návrh na rozšíření služby o další zákaznické skupiny a uvádí možnosti využití i jiných forem direct marketingu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13349
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Pouze v rámci univerzity
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13444


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
petříková_2010_bp.pdfZablokované 1.027Mb PDF
petříková_2010_vp.pdf 396.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
petříková_2010_op.pdf 110.4Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet