Integrace zrakově postižených do hlavního proudu vzdělávání
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Integrace zrakově postižených do hlavního proudu vzdělávání |
Autor: |
Langrová, Magda
|
Vedoucí: |
Celá, Jarmila
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na otázku zařazení zrakově postižených dětí a mládeže do výchovně vzdělávacího procesu v běžných školách. Teoretická část popisuje druhy zra-kových vad, systém péče, výchovy a vzdělávání zrakově postižených v ČR, podmínky úspěšné integrace, její proces a formy, dále pozitiva i negativa, které může zařazení dětí a mládeže se zrakovým postižením přinést jim samotným, jejich zdravým spolužákům i učitelům, škole a celému jejich okolí. Praktická část zkoumá postoje, názory a informovanost učitelů běžných škol týkající se integrace zrakově postižených. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1336
|
Datum:
|
2006-06-08 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
4058
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet