Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Využití marketingové komunikace pro zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES
Autor: Matulová, Markéta
Vedoucí: Kozák, Vratislav
Abstrakt: Tato diplomová práce se zabývá problematikou zvýšení konkurenceschopnosti sdružení MIVES pomocí marketingové komunikace. Práce je rozdělena na tři části: teoretickou, analytickou a projektovou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se marketingové komunikace, komunikačního mixu a poznání konkurence, konkurenční síly a její strategie. Analytická část je zaměřena na představení společnosti, zhodnocení současného stavu marketingové komunikace a na analýzu postavení firmy na trhu na základě SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil. V projektové části je na základě výsledků analýzy navrhnuto řešení pro zlepšení marketingové komunikace, jehož cílem je zvýšení konkurenceschopnosti, povědomí o firmě a získání nových zákazníků. Projekt je v závěru práce podroben nákladové, rizikové i časové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13395
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15339


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
matulová_2010_dp.pdf 1.065Mb PDF Zobrazit/otevřít
matulová_2010_vp.doc 66Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
matulová_2010_op.pdf 271.6Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet