Archetyp matky v reklame
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Archetyp matky v reklame |
Autor: |
Peřinová, Vendula
|
Vedoucí: |
Křížek, Zdeněk
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá archetypem matky a jeho použitím, projevem a promě-nou v reklamě. Teoretická část práce zachycuje pojem archetyp matky a s ním spojené nejznámější atributy, které vycházejí z pohádek, mýtů a tradic. Praktická část práce před-kládá ukázky tištěné reklamy od počátku 20. století až po dnes a zkoumá na nich využití a proměnu archetypu. Další součástí práce je i realizovaný dotazníkový výzkum o vnímání archetypu matky mezi respondenty. Cílem práce je zjistit, jak se archetyp matky projevuje v reklamě, zda se přizpůsobuje dané době a případně jak. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13435
|
Datum:
|
2010-05-04 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13631
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet