Syndrom vyhoření a profese pedagoga v procesu vzdělávání řidičů
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Syndrom vyhoření a profese pedagoga v procesu vzdělávání řidičů |
Autor: |
Ivánek, Karel
|
Vedoucí: |
Opatrný, Pavel
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá vymezením pojmů a teoretických východisek z oblasti pedagogické profese ve vztahu k edukačnímu procesu vzdělávání budoucích řidičů, vymezení legislativního rámce, průběhu a specifik realizace teoretické a praktické výuky v současných autoškolách. Praktická část práce je zaměřena na oblast identifikace a analýzy syndromu vyhoření u učitelů autoškol v kroměřížském regionu. Předkládaný kvantitativní výzkum byl realizován metodou dotazníkového šetření u vybraných pedagogů. Závěrečné zpracování a vyhodnocení získaných dat, včetně jejich následné analýzy a interpretace, je doplněno o sumarizační shrnutí a doporučení pro praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13462
|
Datum:
|
2010-04-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
14885
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet