Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny
Autor: Hudcová, Alena
Vedoucí: Vysekalová, Jitka
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamních sdělení značky Kofola u studentů vysoké školy. Odpověď na tento problém budu řešit pomocí výzkumu formou focus group. V první části práce se budu věnovat teorii a historii reklamy a značek. Také bude první část obsahovat popis reklam Kofoly, kterých se výzkum týká. V praktické části se budu věnovat samotnému výzkumu, rozborem přípravy, výsledkem a nakonec i rozboru výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13644
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 13617


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
hudcová_2010_bp.pdf 924.9Kb PDF Zobrazit/otevřít
hudcová_2010_vp.pdf 50.61Kb PDF Zobrazit/otevřít
hudcová_2010_op.pdf 53.45Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet