Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vnímání reklamních sdělení značky Kofola u vybrané cílové skupiny |
Autor: |
Hudcová, Alena
|
Vedoucí: |
Vysekalová, Jitka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání reklamních sdělení značky Kofola u studentů vysoké školy. Odpověď na tento problém budu řešit pomocí výzkumu formou focus group. V první části práce se budu věnovat teorii a historii reklamy a značek. Také bude první část obsahovat popis reklam Kofoly, kterých se výzkum týká. V praktické části se budu věnovat samotnému výzkumu, rozborem přípravy, výsledkem a nakonec i rozboru výsledků výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13644
|
Datum:
|
2010-05-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
13617
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet