Sada P.O.P. materiálů pro konkrétní společnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Sada P.O.P. materiálů pro konkrétní společnost |
Autor: |
Hladík, Michal
|
Vedoucí: |
Skácel, Václav
|
Abstrakt:
|
Tato závěrečná práce řeší návrh a následné použití POP materiálů ve specializovaných prodejnách jako jsou obchody s freestylovou a streatwearovou módou. V teoretické části jsou objasněny pojmy jako merchandising, branding a rozsáhleji řeší problematiku, použití a funkci POP materiálů a v neposlední řadě také situaci na českém trhu. Praktická část je věnována analýzám použitelnosti POP materiálů ve specializovaných prodejnách a SWOT analýze. Za další popisuje prezentaci jednotlivých návrhů POP materiálů včetně technic-kých parametrů. POP jsou navrženy dle požadavků jak od prodejců tak od zadavatele tak aby odpovídali správným aspektům pro tvorbu POP materiálů a to funkce, unikátnost, cena a atraktivnost. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13659
|
Datum:
|
2010-05-17 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav vizuální tvorby |
Studijní obor:
|
Multimedia a design - 3D design |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
17126
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet