Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu internetového obchodu FITSHOP.CZ |
Autor: |
Oharková, Pavla
|
Vedoucí: |
Harantová, Lenka
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingového mixu internetových stránek FITSHOP.CZ. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Teoretická část je zaměřena na internetový marketingový mix, k jeho celkovému pochopení slouží zpracovaná charakteristika internetu a také poznatky z internetového marketingu. V úvodu praktické části je představena firma Cyklo s.r.o., která provozuje internetový obchod FITSHOP.CZ. Dále je zde provedena analýza marketingového mixu, konkurence a SWOT analýza. V závěru bakalářské práce jsou shrnuty nedostatky internetového obchodu FITSHOP.CZ a jsou zde navrhnuta patřičná doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13678
|
Datum:
|
2010-05-21 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
16956
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet