HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
HALSHOPY-přínosy a úskalí vytvoření vlastní prodejní sítě |
Autor: |
Veit, Ida
|
Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
Abstrakt:
|
Díky neustálé potřebě dalšího firemního rozvoje je myšlenka vytvoření vlastní prodejní sítě na bázi franšízingových partnerů jednou z mnoha možností, jak obstát v tvrdém konkurenčním boji. Na straně jedné umožňuje rozšíření klasické prodejní sítě autorizovaných prodejních partnerů a tím větší přiblížení k zákazníkovi, na straně druhé díky společnému marketingovému komunikačnímu mixu, jednotnému vybavení provozoven a nastavení shodné komunikace zvýšení povědomí o značce a většího účinku na zákazníka. V neposlední řadě nastavuje vyrovnaný vztah s obchodním partnerem kvůli závazku v podobě obchodního plánu na straně prodejce a vybavení prodejny včetně několikaleté marketingové podpory na straně výrobce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13685
|
Datum:
|
2010-05-07 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
13700
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet