Podíl edukativní činnosti NNO IQRS na vývoji romských dětí a mládeže v rámci jejich vzdělávaní na ZŠ a SŠ v Brně
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Podíl edukativní činnosti NNO IQRS na vývoji romských dětí a mládeže v rámci jejich vzdělávaní na ZŠ a SŠ v Brně |
Autor: |
Oračková, Lucie
|
Vedoucí: |
Vavřík, Michal
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce ?Podíl edukativní činnosti NNO IQRS na vývoji romských dětí a mládeže v rámci jejich vzdělávaní na ZŠ a SŠ v Brně? vznikala jako výpověď určité praktické, profesní zkušenosti. Její hodnota je dána z respektu k praxi jako takové, jež se opírá o konkrétnost empirie, nikoliv pouze o teorii bádání sociálního pedagoga, jehož poznatky, sic mohou být obsáhlé, avšak oproštěné o podíl na realitě terénního výzkumu, postrádají pragmatický přesah. Přičemž hlavní myšlenkou této diplomové práce je vskutku poskytnout pohled na situaci školské problematiky romských žáků a mládeže v Brně, na působení konkrétní organizace, jejíž snahy lze bez větších výhrad definovat jako snahy sociálně pedagogické na bázi teoretické, avšak s důrazem ke kontextu reálné práce terénních sociálních pedagogů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13691
|
Datum:
|
2010-03-31 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Institut mezioborových studií |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17133
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet