Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Zákaznický magazín Detail jako efektivní nástroj marketingové komunikace firmy Baťa
Autor: Feniková, Nina
Vedoucí: Jurášková, Olga
Abstrakt: Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast zákaznických titulů a jejich pozici v systému marketingových komunikací. V praktické části se zabývá rozborem konkrétního zákaznického magazínu firmy Baťa. Magazín Detail je určen primárně členům věrnostního programu Baťa klub. Prostřednictvím analýzy jeho obsahu, distribuce, konkurence a pomocí dotazníkového šetření mezi cílovou skupinou čtenářů je zkoumáno, zda je magazín Detail efektivním nástrojem marketingové komunikace. Závěrem práce jsou zhodnoceny zjištěné skutečnosti a je navrženo několik řešení pro budoucí rozvoj magazínu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/13797
Datum: 2010-05-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13656


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
feniková_2010_bp.pdf 1.464Mb PDF Zobrazit/otevřít
feniková_2010_vp.pdf 56.38Kb PDF Zobrazit/otevřít
feniková_2010_op.pdf 96.32Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet