Event marketing v cestovním ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Event marketing v cestovním ruchu |
Autor: |
Čočková, Romana
|
Vedoucí: |
Juříková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato práce se zabývá event marketingem v cestovním ruchu. Obsahem je příprava a realizace sportovního eventu, společně s marketingovým výzkumem spokojenosti účast-níků této akce. Na základě teoretické části, která se věnuje oblasti event marketingu a jeho specifiky v cestovním ruchu, vyplývá praktická část, v níž se zabývám komplexní realizací sportovního eventu. Projekt zahrnuje přípravu dalšího ročníku konkrétního eventu, přičemž využívám výsledků a podkladů dotazníkového výzkumu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/13910
|
Datum:
|
2010-04-20 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13711
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet