Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie
Autor: Sukupová, Jindra
Vedoucí: Zelinský, Miroslav
Abstrakt: Diplomová práce charakterizuje časopisecký trh v České republice se zaměřením na lifestylové tituly pro muže. Podrobněji se zaměřuje na globalizaci časopisů, současnou časopiseckou nabídku, čtenářské publikum a komunikační mix časopisů. Práce je dále soustředěna na konkrétní lifestylový titul pro muže LE CIGARE ET VIN STYLE, u něhož je provedena analýza formy, obsahu a distribuce, analýza inzerce, konkurence a určení cílové skupiny. Závěrem práce zhodnocuje výsledky provedených analýz a zjištěných skutečností a zabývá se stanovením konkrétního návrhu komunikační strategie pro tento titul.
URI: http://hdl.handle.net/10563/1391
Datum: 2006-05-12
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 2736


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
sukupová_2006_dp.pdf 936.5Kb PDF Zobrazit/otevřít
sukupová_2006_vp.doc 54.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
sukupová_2006_op.doc 58Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet