Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza časopisu Le CIGARE et VIN STYLE a návrh komunikační strategie |
Autor: |
Sukupová, Jindra
|
Vedoucí: |
Zelinský, Miroslav
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce charakterizuje časopisecký trh v České republice se zaměřením na lifestylové tituly pro muže. Podrobněji se zaměřuje na globalizaci časopisů, současnou časopiseckou nabídku, čtenářské publikum a komunikační mix časopisů. Práce je dále soustředěna na konkrétní lifestylový titul pro muže LE CIGARE ET VIN STYLE, u něhož je provedena analýza formy, obsahu a distribuce, analýza inzerce, konkurence a určení cílové skupiny. Závěrem práce zhodnocuje výsledky provedených analýz a zjištěných skutečností a zabývá se stanovením konkrétního návrhu komunikační strategie pro tento titul. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1391
|
Datum:
|
2006-05-12 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
2736
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet