Projekt uvedení nové produktové řady alternativních zdrojů energie.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt uvedení nové produktové řady alternativních zdrojů energie. |
Autor: |
Kovařčík, Aleš
|
Vedoucí: |
Mikeska, Martin
|
Abstrakt:
|
V současné době jsou solární produkty nabízeny zejména velkým zákazníkům a investorům. Cílem této práce je však zaměření na trhy menších a středních firem, spolu s koncovými zákazníky. Pomocí situační analýzy a analýzy konkurenčního prostředí se pokoušíme navrhnout vhodnou strategii pro firmu vstupující na tento trh. Pro stanovení strategie jsme si zvolili kritéria marketingového mixu. Jako východisko zmiňujeme zejména formulaci komunikační strategie, která má zákazníkovi objasnit jakou hodnotu získá zakoupením daného produktu. Zmiňujeme také překážky při formulaci strategie, včetně nákladové, časové a rizikové analýzy. Práci zakončujeme stanovením budoucích doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14064
|
Datum:
|
2010-05-03 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15459
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet