Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Autor: Slaběňáková, Radka
Vedoucí: Staňková, Pavla
Abstrakt: Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace při uvedení nového produktu "A Day OUT at the Wells'q na anglický trh. Produkt je nehmatatelná služba - propagace turismu v Tunbridge Wells, což je lázeňské město v hrabství Kent na jihovýchodě Anglie. Produkt je propagován jako balík atrakcí, prodávaný za snížené vstupné a bude zaveden v létě roku 2010. Teoretická část práce popisuje pojem cestovního ruchu, destinace a marketingového mixu v cestovním ruchu s důrazem na marketingovou komunikaci. Analýza prezentuje současnou marketingovou komunikaci města Tunbridge Wells, která je v poslední části rozpracována do podoby rozsáhlé komunikační kampaně za účelem propagace balíku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14066
Datum: 2010-05-03
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 15362


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
slaběňáková_2010_dp.pdf 2.150Mb PDF Zobrazit/otevřít
slaběňáková_2010_vp.doc 67Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
slaběňáková_2010_op.doc 44.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet