Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s. |
Autor: |
Pavlík, David
|
Vedoucí: |
Babušník, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu firmy AVOS a.s. Teoretická část popisuje marketingovou situační analýzu, tzn. analýzy SWOT a PEST, Porterovu pětifaktorovou analýzu a Bostonskou matici. Dále definuje pojem marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje, tzn. produkt, cenu, propagaci a distribuci. Analytická část nejprve stručně charakterizuje společnost, následně zpracovává marketingovou situační analýzu podniku, a poté se zaměřuje na podrobný popis každé ze čtyř složek současně navrženého marketingového mixu. Na základě provedených analýz jsou navržena doporu-čení k efektivnějšímu využívání a k lepší provázanosti jednotlivých prvků marketingového mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14109
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
13535
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet