Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza marketingového mixu firmy AVOS a.s.
Autor: Pavlík, David
Vedoucí: Babušník, Jiří
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení marketingového mixu firmy AVOS a.s. Teoretická část popisuje marketingovou situační analýzu, tzn. analýzy SWOT a PEST, Porterovu pětifaktorovou analýzu a Bostonskou matici. Dále definuje pojem marketingový mix a jeho jednotlivé nástroje, tzn. produkt, cenu, propagaci a distribuci. Analytická část nejprve stručně charakterizuje společnost, následně zpracovává marketingovou situační analýzu podniku, a poté se zaměřuje na podrobný popis každé ze čtyř složek současně navrženého marketingového mixu. Na základě provedených analýz jsou navržena doporu-čení k efektivnějšímu využívání a k lepší provázanosti jednotlivých prvků marketingového mixu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14109
Datum: 2009-12-11
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Vyšší odborná škola ekonomická
Studijní obor: Marketing
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 13535


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
pavlík_2010_bp.pdf 779.7Kb PDF Zobrazit/otevřít
pavlík_2010_vp.pdf 913.6Kb PDF Zobrazit/otevřít
pavlík_2010_op.pdf 320.9Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet