Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop |
Autor: |
Kohoutková, Blanka
|
Vedoucí: |
Kubáček, Jiří
|
Abstrakt:
|
Cílem této bakalářské práce je navrhnout zlepšení e-marketingové komunikace ve firmě Makalu outdoor e-shop.V teoretické části vysvětluji pojem e-marketing, poté rozebírám komunikační mix na internetu - reklama, public relations, přímý marketing, podpora pro-deje a virální marketing. Na závěr teoretické části se zaměřuji na dotazník. V praktické části představuji firmu Makalu outdoor e-shop, rozebírám její komunikační mix, jakou používají reklamu, jaké mají vztahy s veřejností, čím podporují prodej, jejich přímý i virál-ní marketing. Dále vyhodnocuji dotazník, který jsem rozeslala 400 respondentům - zákaz-níkům, kteří u firmy někdy nakupovali. V závěru navrhuji zlepšení e-marketingové komu-nikace na základě analýzy komunikačního mixu a výsledků dotazníku. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14173
|
Datum:
|
2009-12-11 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Vyšší odborná škola ekonomická |
Studijní obor:
|
Marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
13440
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet