Komparace tradiční a Montessori mateřské školy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Komparace tradiční a Montessori mateřské školy |
Autor: |
Štrkáňová, Simona
|
Vedoucí: |
Celá, Jarmila
|
Abstrakt:
|
V bakalářské práci se zabývám komparací tradiční a Montessori mateřské školy. Teoretická část je rozdělena do tří kapitol, kdy v první kapitole je vymezen pojem a funkce alternativ-ního školství společně s druhy alternativních škol. Ve druhé kapitole je pozornost směřo-vána k Marii Montessori, jejím metodám, principm a základním pojmm, jako i speciál-ním pomckám pouţívaných v tomto vzdělávacím systému. Třetí kapitola je věnována samotnému porovnání tradiční a Montessori mateřské školy. Praktická část obsahuje vlast-ní výzkum. Cílem výzkumu bylo zjistit, jak rodiče hodnotí tradiční a Montessori mateřské školy a zda v jejich hodnocení mţeme nalézt rozdíly. Stěţejní výzkum byl zaloţen na dotazníkovém šetření mezi rodiči předškolních dětí v obou typech mateřských škol a je doplněn o poznatky z vlastního pozorování z tradiční i Montessori mateřské školy |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14326
|
Datum:
|
2010-05-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
15166
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet