Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza pozice značky ÖLFLEX společnosti Lapp Group na trhu
Autor: Karasová, Olga
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Cílem této bakalářské práce je navrhnout řešení pro upevnění pozice značky ÖLFLEX spo-lečnosti Lapp Group na trhu. V teoretické části jsou zpracovány literární prameny, které definují co to značka je, její význam a vlastnosti. Je zde věnována pozornost vnímání značky v prostředí průmyslových trhů a rozlišení těchto trhů od trhů spotřebitelských. Praktická část představuje skupinu Lapp a její produktovou značku ÖLFLEX. Dále analy-zuje postavení značky na trhu a na základě dat získaných z této analýzy jsou navrhnuta řešení k posílení její pozice na trhu. Závěrem této práce je její kompletní shrnutí.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14345
Datum: 2010-05-21
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav ekonomie
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 16995


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
karasová_2010_bp.pdf 3.597Mb PDF Zobrazit/otevřít
karasová_2010_vp.doc 64.5Kb Microsoft Word Zobrazit/otevřít
karasová_2010_op.zip 19.72Kb Neznámý Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet