Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Význam PR v integraci marketingových komunikací Policie ČR |
Autor: |
Šlachta, Jiří
|
Vedoucí: |
Jurášková, Olga
|
Abstrakt:
|
Práce se zabývá postavením public relations v integraci marketingových komunikací Poli-cie ČR. Analyzuje formy a prostředky public relations v organizaci a způsob ovlivňování veřejného mínění prostřednictvím mediálních organizací. A také, jak technologické změny ve světě médií mění způsoby přenosu mediálního sdělení. Autor si klade za cíl zjistit účin-nost public relations Policie ČR v souvislosti s nástupem nových komunikačních prostřed-ků a navrhnout změny, které umožní policejní organizaci rozšířit stávající komunikační kanály ve vztahu k veřejnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/14367
|
Datum:
|
2010-04-26 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
17081
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet