Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Předplatné Hospodářských novin - současný a nový předplatitel
Autor: Typl, Petr
Vedoucí: Navrátilová, Svatava
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje postavení současného předplatitele Hospodářských novin ve srovnání s novým předplatitelem tohoto deníku. Teoretická část pojednává o marketingo-vých komunikacích, marketingu, postavení médií a roli řízení vztahů se zákazníky. Prak-tická část analyzuje současný přístup k novým předplatitelům, tak i věrnostní program pro současné předplatitele prostřednictvím dotazníkového šetření. Vedle toho analyzuje i na-bídku předplatného tzv. seriozních celostátních deníků v České republice. Kromě jednot-livých procesů, které jsou úzce provázány s prodejem předplatného sledovaného titulu, probírá i východiska pro úspěšnou implementaci systému řízení vztahů se zákazníky (Customer Relationship Management - CRM) do vnitrofiremního prostředí vydavatele. V rámci projektové části přináší návrh krátkodobých opatření vedoucích ke zvýšení efek-tivity prodeje předplatného, která je možné realizovat ještě před implementací systému CRM. Dlouhodobá opatření přinášejí návrh implementace systému CRM.
URI: http://hdl.handle.net/10563/14374
Datum: 2010-04-16
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: B 17085


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
typl_2010_dp.pdf 1.151Mb PDF Zobrazit/otevřít
typl_2010_vp.pdf 54.06Kb PDF Zobrazit/otevřít
typl_2010_op.pdf 58.24Kb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet