Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou |
Autor: |
Baran, Pavel
|
Vedoucí: |
Létalová, Petra
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce "Praktický manuál pro efektivní spolupráci s komunikační agenturou" reaguje na ne zcela vyhovující stav vzdělání marketingových pracovníků a reklamních managerů se kterým se setkávám v praxi. Řada, zejména malých a středně velkých podniků, dosud nezaměstnává marketingové specialisty s dostatečnou kvalifikací, nechápe význam a přínos reklamy, neumí reklamu využít jako konkurenční výhodu. Diplomová se zabývá důsledky tohoto nevyhovujícího stavu a zaměřuje se především na problémy, které vznikají ve vztahu mezi reklamní agenturou a klientem. "Praktický manuál pro spolupráci s agenturou" nabízí jednu z možností jak přispět ke zlepšení nevyhovujícího stavu prostřednictvím vzdělávacího projektu, který je zaměřen na pracovníky marketingových a reklamních oddělení. Cílem vzdělávacího projektu je poskytnout marketingovým pracovníkům - populárně naučnou formou a na jednom místě - ucelený materiál, který obsahuje nezbytné teoretické informace a zejména praktická doporučení, jak řešit a zvládnout obvyklé pracovní situace v této oblasti. Prostředkem vzdělávání je v tomto případě oborově zaměřený internetový server www.MarketingoveKomunikace.cz |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/1438
|
Datum:
|
2006-05-15 |
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
2749
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet